اسپانیول 1-4 رئال مادرید؛ برد بی ارزش مادریدی ها

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

اسپانیول 1-4 رئال مادرید؛ برد بی ارزش مادریدی ها

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

اسپانیول 1-4 رئال مادرید؛ برد بی ارزش مادریدی ها

گزارش بازی

نیمه اول:

نیمه اول را تیم میهمان در اختیار داشت. حملات رئال مادرید اصلا خوب نبود و با انسجام و دفت همراه نبود. مهم ترین موقعیت نیمه اول در دقیقه 12 اتفاق افتاد وقتی که روی سانتر عالی از کارواخال،  ضربه سر فوق ستاره پرتغالی رئال، کریس رونالدو، به بیرون رفت.

رئال موقعیت های دیگری نیز داشت که توسط مدافعین و دروازبان اسپانیول دور شد تا در نیمه اول، حساب کار با نتیجه بدون گل به پایان برسد و رئال چشم به نیمه دوم دوخته باشد.

نیمه دوم:

این نیمه نیز توسط رئال به شدت هجومی آغاز شد و در ابتدای نیمه، علیرغم اعلام آفساید، رونالدو یک موقعیت بسیار عالی داشت. در ادامه این رئال بود که توسط کریس رونالدو به گل رسید.

در ادامه باز هم رئال حمله می کرد و در رأس حملات این تیم، رونالدو بود. البته اسپانیول هم حمله هایی روی دروازه رئال داشت که برای مثال، یکی از آن ها در دقیقه 71 اتفاق افتاد وقتی که شوت بازیکن این تیم، با بلاک فوق العاده از دنی کارواخال همراه بود و در نهایت در همین حملات، توانست به گل برسد و پس از آن تلاش بر کنترل بازی داشت. اما رئال مادرید دست از حمله نکشید و توانست دومین ،سومین و چهارمین گل را توسط مارسلو و رونالدو به ثمر برساند. در پایان رئال مادرید با نتیجه 3-1 پیروز شد اما این پیروزی با توجه به نتیجه بازی اتلتیکومادرید-بارسلونا ثمری نداشت و رئال کار را در رده دوم جدول لالیگا به پایان رساند.

ترکیب دو تیم و آمار بازی

شرح گل ها

دقیقه 59 (کریستیانو رونالدو) 0-1: روی یک ضد حمله، کریم بنزما توپ را در سمت چپ به رونالدو سپرد تا شوت او با عبور از بین پاهای کاسیا، به درون دروازه برود. 

دقیقه 73 (استوانی) 1-1: په په یک پاس رو به عقب داد که ناواس را به چالش کشید و استوانی توانست با پرس شدید، توپ را به دست بیاورد. او بعد از یک پاسکاری با سرجیو گارسیا، توانست توپ را دوباره بگیرد و به گل تبدیل کند.

دقیقه 79 (مارسلو) 1-2: سانتر ایارامندی توسط کاستیا نصفه و نیمه دور شد تا فشار رئال حفظ شود و مارسلو بعد از یک یک دو با رونالدو، توپ را در درون دروازه اسپانیول قرار دهد.

دقیقه 83 (کریستیانو رونالدو) 1-3: روی حرکتی عالی از چیچاریتو، او توپ را به رونالدو رساند تا این مهاجم سومین گل تیمش را به ثمر برساند.

دقیقه 91 (کریستیانو رونالدو) 1-4: روی سانتر عالی از خامس رودریگز، رونالدو با یک ضربه سر هت تریک خود را تکمیل کرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 28 ارديبهشت 1394 | 11:40 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.